niedziela, 31 grudnia 2017

Podsumowanie książek przeczytanych w 2017 roku.





Podsumowanie książek przeczytanych w 2017 roku.

Zbrojni
Metro 2033
Zabij mnie, tato
Na Glinianych nogach
Równoumagicznienie
A na imię jej będzie Aniela 1
A na imię jej będzie Aniela 2
21.37
Filozofia Przypadku
Kołysanka dla Mordercy
Zanim znowu zabiję
Piąty beatles
Skrzydlata Trumna
Pogrom w Przyszły Wtorek
Haiti
Trzy Wiedźmy
Nowy Dom na Wyrębach
Wyprawa Czarownic
Panowie i Damy
Maskarada
Carpe Jugulum
Kolor Magii
Koszmary
Dziedzictwo Lovecrafta
Król w Żółci
Wojny Konsolowe
Kopiec
Królestwo Cieni
 - Początek

Wyszło ich 28, a zaczęta jest 29. Więcej niż w roku poprzednim.

Ale jak mówi klasyk „Nieważne ile się czyta, ważne o czym… Bo przecież sami znacie osoby, które pochłaniają książki w mgnieniu oka, a są nudni. Wiadomo, książki człowieka do końca nie czynią, ale te ważne pozycje sprawiają, że inteligentny człowiek, uświadomiony w wiedzy o świecie i fatalnej kondycji ludzkości, nie jest zgorzkniały, a staje się mimo wszystko miły, sympatyczny i sprawiedliwy”    

… oraz

Teraz z książką jest jak z muzyką. Każdy może ją napisać i wydać płytę.


Tytuły ze „Świata Dysku” to wspaniałe historie, których do tej pory jeszcze nie udało mi się poznać. Ale mam ponad 42 tomy i będę miał co robić w najbliższych miesiącach.

Zabij mnie, tato” pana Dardy. Miałem ochotę po przeczytaniu tej książki napisać recenzję. W sumie teraz to zrobię. „Panie Stefanie, takich książek to się nie piszę” – i to tyle. Ta historia do tej pory we mnie siedzi. Gratulacje! „Nowy Dom na Wyrębach„ też jest ciekawy i tajemniczy. Myślę, że w kolejnej części będzie o podobnych rzeczach, które wspólnie z Dianą opisujemy na blogu "Niesamowita Historia Masaraha" ;>

Filozofię Przypadku” czytałem powoli, wielu rzeczy nie rozumiałem, ale gdy tylko wydawało mi się, że już je pojąłem, parłem dalej, do kolejnego motywu.

Polskie kryminały… bardzo fajnie i szybko wchodziły. Te dziejące się w Lublinie bardzo mnie cieszyły.

No i książki o Mitologii Cthulhu. Znałem te historie z szeptanych przekazów w czasie wielu tajemniczych spotkań, które odbyłem z innymi Badaczami. Teraz osobiście poznałem te treści. Staję  się coraz bardziej kompletny!

Największym zaskoczeniem były "Wojny Konsolowe". tak dobrej książki dawno nie czytałem. Moja Recenzja.

Książki od mojego przyjaciela Yaha czekają na odpowiedniej, „poświęconej” półeczce.

Na profilu fb Inny Swiat do albumu „Książki” wrzucam okładki czytanych pozycji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz