sobota, 7 stycznia 2023

Podsumowanie rozgrywek w gry fabularne, karciane i planszowe w latach 2021 - 2022.


Wpis, który czytacie powinien wyglądać inaczej. Miał być podsumowaniem grania z moimi państwowymi dziećmi za rok 2021, ale nie umiałem się do niego zebrać. Wcale mnie to nie martwiło, bo podsumowanie z dwóch lat też będzie ważne… ale ostatecznie z dziećmi grałem tylko do czerwca 2022, a potem, w nowej pracy gram już z innymi ludźmi.

Zanim zacznę płakać zacznę. Wszystko opieram o informacje na Instagramie, Facebooku i Youtube

Rok 2020 zakończyliśmy sesją w Afterbomb Madness (29.12), a ostatni raz zagraliśmy w Vudu! 


Sylwestra spędziłem z rodziną, a już pierwszego stycznia, zaraz po wystrzeleniu petard, rozłożyłem Cthulhu Gloom, a następnie Super Labirynt. 

06 stycznia. Dwie partyjki w Super Labirynt z córką.


11 stycznia. Złożyłem własnoręcznie z plików znalezionych w necie grę Wampir od Sfery. Dwie partie rozegrałem z Dianą i bardzo kocham tę grę. 

21 stycznia. Munchkin Panic rozegrany z dziećmi.

23 stycznia. Nadal gramy w Munchkin Panic. Tego samego dnia rozegrałem nieskończoną partię w Anty-Monopol z Dianą.

25 stycznia. Gramy z dzieciaczkami w Vudulhu! 

30 stycznia rozpoczęliśmy granie w Cthulhu, a na warsztat wziąłem przygodę z Wrót Ciemności. 


7 lutego. Siedząc w pracy z dziećmi, opowiadając im grach paragrafowych grałem w jedną z nich. Nazywa się Pierścień! Ukończyłem ją! Znalazłem błędy, naprawiłem i postanowiłem, że zagram raz jeszcze. 

Tego samego dnia gramy w Łupieżców.


9 lutego. Kontynuujemy grę w Łupieżców. 

13 lutego. Sesja w Zew Cthulhu.

21 lutego. Wiochmen 2. Grałem z Magdą i Kubą.

22 lutego rozpoczyna się zbiórka na Psią Krew 2. Dużo rozmawiamy o tej grze, snujemy plany, ale gra niestety nie zostaje sfinansowana.

26 lutego. Kuba i Rafał ogrywają grę paragrafową Pierścień. 

28 lutego. Łupieżcy. Rozgrywa z Czarkiem (wygrał) Kubą i Rafałem. Jest to nocna rozgrywka. 

Po Łupieżcach jedziemy w Wiochmena 2


5 marca. Wiedźmin. Przygodowa gra karciana. Oporządzamy się i ruszamy na potwory.

7 marca. Nadal Wiedźmin. Mamy już na koncie niezliczoną ilość partii. 

9 marca. Szachy! Kuba uczy mnie grać. Przegrywam : ) Wiadomix.

16 marca. Wiedźmin na cztery osoby.

20 marca. Rozpoczynamy drugą przygodę z Wrót Ciemności do Zewu. Prowadzi Kuba.

23 marca. Dalej Cthulhu i Wrota Ciemności. Prowadzi Kuba.

25 marca. Gramy w grę planszową Bitwa o Anglię. Następnie tniemy w karciankę Wiedźmina.

28 marca. Łupieżcy.


30 marca. Wiedźmin. Ta karcianka rządzi u nas na stole.

23 kwietnia. Zew Cthulhu rpg.

26 kwietnia. Ukończyłem grę paragrafową Dreszcz!

30 kwietnia. Rozgrywka w grę rpg dla dzieci Hero Kids. Ale ja ją zmodyfikowałem i wyszła mi gra Hero Kids: Fallout.


3 maja. Zew Cthulhu – Maski Nyarlathotepa. Przygoda ze startera. 

14 maja. Vudu!


27 maja. Pierwszy raz w karciankę Legenda Pięciu Kręgów. Edycja Diamond… Ale u nas jest to Edycja Pizza. Miły powrót do tej gry po latach. 

12 czerwca. Legenda Pięciu Kręgów. W dwóch rozgrywkach jest remis.

13 czerwca. Munchkin Grimm na Trzech Munchkinów.

19 czerwca. Ponownie Munchkin Grimm na Trzech Munchkinów.

Następnie Wiedźmin. Przygodowa gra karciana.

19 czerwca. Moce Albionu. Grę samodzielnie złożyłem i rozegrałem.

24 czerwca. Wakacje rozpoczynamy sesją w Pulp Cthulhu.

28 czerwca. Dostajemy mega pakę  gier od Piotra z GRAmela.

30 czerwca. Zew Cthulhu na sześciu Badaczy. Sługi Jeziora z Wrót Ciemności.




20 lipca. Gra planszowa Wikingowie. Wojownicy Północy.  

23 lipca. Kamienie Erenthi, grana na innych zasadach niż instrukcja ściągnięta z neta.

24 lipca. Wiochmen. Wesele.


31 lipca. Wikingowie. Wojownicy Północy.

Następnie Kamienie Erenthi.


1 sierpnia. Na sygnale!

3 sierpnia. Kamienie Erenthi, a następnie Quiz o Europie. 

12 sierpnia. Gra strategiczno – planszowa Okręty.

14 sierpnia. Gloom Cthulhu.

15 sierpnia. Reglamentacja. 

16 sierpnia. Samotnie grałem w Górach Szaleństwa. 


17 sierpnia. Lublin 1317-2017.

21 sierpnia. Zew Cthulhu  rpg.


11 września. Wiochmen. Wesele.



16 września. Wiochmen. Wesele.


18 sierpnia. Lublin 1317-2017.

19 września. Wikingowie. Wojownicy Północy.


24 września. Niezwykłe Podróże i Zadziwiające Przygody Barona Munchausena.

29 września. Kości Cthulhu.

2 października. Zew Cthulhu rpg.


7 października. Droga do Szaleństwa.

9 października. Wikingowie. Wojownicy Północy.


22 października. Droga do Szaleństwa.

24 października. Zew Cthulhu rpg. Rozegraliśmy wszystkie przygody z Wrót Ciemności.

30 października. Alcatraz: Kozioł Ofiarny

19 listopada. Dziady część V. Dziady, które nie spieprzają. Rozegrałem samotnie i ukończyłem.

14 grudnia. Wikingowie. Wojownicy Północy.


17 grudnia. Alcatraz: Kozioł Ofiarny

19 grudnia. Alcatraz: Kozioł Ofiarny

21 grudnia. Wsiąść do pociągu. Super gra, w którą będę grać w nowej pracy. Gdyby nie ta rozgrywka z dziećmi, kto wie, co by dzisiaj 07.01.2023 było…

25 grudnia. Wsiąść do pociągu z Dianą.

26 grudnia. Terraformacja Marsa z Dianą.


27 grudnia. Monopoly z Oliwią, Kasią, Natalią.

Następnie Gwiezdny Fluxx. 


2022 rok

4 stycznia. Wsiąść do pociągu z żoną. 


7 stycznia. Terraformacja Marsa solo.


22 stycznia. Adepci! w świecie Harrego Pottera. Prowadził Maks. 

24. stycznia. Adepci! w świecie Harrego Pottera. Prowadził Maks. Dzieci dużo grają w Adeptów kiedy mnie nie ma. 


13 lutego. Zew Cthulhu edycja 6. 

14 lutego. Cthulhu Światy na cztery osoby.

26 lutego. Ukończyłem grę paragrafową Goblin.

17 lutego. Cthulhu Świat na cztery osoby.

18 lutego. Zew Cthulhu edycha 6.


22 lutego. Cthulhu Świat na cztery osoby.

Dostajemy od naszego Przyjaciela Piotra GRAmela kolejny zestaw podręczników do rpg.


23 lutego. Stwór to pełnoprawny Cthulhu. Będąc w R'lyeh, bawimy się w zarazę... Graliśmy w pięć osób.

I jeszcze jedna rozgrywka i jeszcze jedna...

Następnie Carcasonne na cztery osoby, a potem jeszcze jedną.

I jeszcze… Munchkin Grimm na cztery osoby. 


3 marca. Afterbomb Madness. 

5 marca. Afterbomb Madness. Szukamy hydroprocesora.


10 marca. Przygodę "Czarna Organizacja" ze zbioru "Karczemne Bajanie" do systemu Agonia: Ponura gra fabularna od Wydawnictwa Hengal poprowadził Kuba. Odwiedziliśmy Yushan, było bardzo sympatycznie, zwiedzaliśmy miasto Amoy i już mieliśmy... ale Ksawery, postać Maksa postawiła krzyżyk na Planszy upadku, a wynik na kości k44 pokazał 13, co oznacza, że "Poteżny nieumarły przebudził się i rusza ze swoimi sługami do miejsca, gdzie chcą być Wędrowcy".

Nikola (21 lat) - strażniczka jarów, Ksawery Garncarz (40 lat) - złodziej oraz Christof (30 lat) - wilczarz polegli...

2 kwietnia. Carcasonne na trzy osoby.

3 kwietnia. Alcatraz: Kozioł Ofiarny

9 kwietnia. Pierwszy raz w Tajemnicę Pętli.

14 kwietnia. Stwór.

22 kwietnia. Mafia! Klasyka!

4 kwietnia. Dungeon World. Pierwszy raz. 

2 maja. Ukończyłem grę paragrafową Kosmolot Podróżnik.


8 maja. Pierwsza przygoda do Monsterhearts  od Gramela.

14 maja. Mutant: Rok Zerowy.

24 maja. Achtung! Cthulhu. Szybki wypad do Francji.


28 maja. Byliśmy na Marsie w grze fabularnej Mars 2050! Mini Rpg od Dungal Games. Mars w Waszych Domach!

Przestaje pracować w Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej. 

Wiadomo jest, że jednego dnia grając w gry planszowe czy karciane mogliśmy rozegrać kila partii. 

Udokumentowane (nie wszystkie niestety!!!) pojedyncze spotkania przy grach to:

Gry fabularne: około 28.

Gry karciane: około 33

Gry planszowe: około 34

Gry paragrafowe: około 9

Gry kościane (Kości Cthulhu) - kilkanaście partii

Mafia: grana w każdej wolnej chwili. Np. Kiedy kończyłem dyżur i było kilka minut do rozstania. 



10 czerwca. Nowa praca, stare przyzwyczajenia ;) Wsiąść do pociągu.

9 lipca dochodzi do mnie GroVy Notes. Od tego czasu notuję wszystko w tym pięknym kajeciku.

Tutaj gdzieś są dwie rozgrywki w 66 do Piekła - grę paragrafową.


4 wrześnie Cthulhu Światy na telefonie. I chociaż gram w to dużo razy, codziennie, nie piszę o tym.

11 września. Wsiąść do pociągu.

16 września. Rummikub.

20 września. Super Labirynt.

23 września. Gwiezdny Fluxx.


6 października. Koci sen – solo rpg od Gramela.


9 października. Ukończyłem Samotnie Przeciwko Płomieniom. Wspaniała historia. 

18 października. Kariera polityczna. 

22 października. Super Labirynt. 


28 października. Scotland Yard.

2 listopada. Super Labirynt od Encore. Samodzielnie złożyłem i zagrałem. 

8 listopada. Super Labirynt.

18 listopada. Kariera polityczna.

21 listopada. Foki Szatana.

4 grudnia. Foki Szatana.

Jedno musicie wiedzieć. 3 stycznia 2023  roku zacząłem robić karty postaci do Zewu Cthulhu ludziom w mojej nowej pracy. Autyści też mogą grać w Cthulhu!


Po resztę rzeczy związanych z grami zapraszam na InstagramFacebook i Youtube









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz