poniedziałek, 1 stycznia 2024

Podsumowanie przeczytanych książek i wysłuchanych audiobooków w 2023 roku


Podsumowanie książek przeczytanych w 2023 roku

Nemesis

Zgroza w Innswich

Dracula

Pasożyty Umysłu

Pożeglować do Bizancjum

Uczniowie Dantego. Piekło jest miejscem bardzo intymnym.

Elak z Atlantydy.

Zod Wallop

Resume z Potworami

Przejście

Miasto Śpiewającego Płomienia

Czego Ci Trzeba

Ha! Ten rok upłynął historiami w klimatach Mitologii Cthulhu, które porozrzucane po przeróżnych książkach postanowiłem skompletować na jednej półce. I chociaż do tej pory książki na niej nie stały, a przez rok tworzyły wysoki stosik na parapecie okna, są tytuły, które muszę do nich dołączyć.  

Przy opisywaniu emocji związanych z książką Pasożyty umysłu pana Colina Wilsona rozszerzyłem informację o pozyskaniu tych czytanek:

Od dawna miałem w planach przeczytać książki wymienione na stronie https://www.hplovecraft.pl, które są inspirowane Mitologią Cthulhu. I któregoś razu siadłem do kompa, posprawdzałem czy znajdę te woluminy na allegro, złapałem się za głowę i zamówiłem ich sporą ilość.

Na zdjęciu prezentują się tak:


A na filmie:


Pomiędzy cthulhowymi historiami znalazła się Dracula!



Aleeee! Audiobooki zdominował Philip K. Dick. Niektóre z tych książek czytałem w czasach mojej młodości.

Transmigracja Timothy'ego Archera

Płyńcie łzy moje, rzekł policjant

Możemy Cię zbudować

Człowiek o jednakowych zębach

Blade Runner

Marsjański Poślizg w Czasie

Inna Ziemia

Boża Inwazja

Doktor Bluthgeld

Słoneczna Loteria

Labirynt Śmierci

Kosmiczne Marionetki

Świat Jonesa

Tytańscy Gracze



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz